Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

piątek, 5 marca 2010

Wyróżnienia

Dzisiejszy post nie będzie poświęcony Weronice i Błażejowi :-)  Dzisiejszy post dedykuję uzdolnionym OSOBOM.

Mam zaległości w temacie wyróżnień, przyznaję się. Dostałam ich już kilka i jeszcze nie przekazałam nikomu, wstyd :-) Dziś postanowiłam nadrobić te zaległości.

OSOBY, które wyróżniły mój blog:
anya.es
savannah
Ulla6
Zofianna
Michelle
Tysiula
Sillanna
Madak oraz dzisiejsze:
Brises
Bardzo Wam jeszcze raz DZIĘKUJĘ. Każde wyróżnienie jest dla mnie bardzo ważne.

Zazwyczaj kiedy przy wyróżnieniu pojawia się kilka znaczków do skopiowania - wybieram jeden. Myślę, że znaczki nie są tak ważne, liczy się sam fakt wyróżnienia, a znaczki zajmują dużo miejsca na blogu. Ja dla osób dziś wyróżnionych wybrałam taki:

 ale możecie skopiować dowolny z mojego bloga, jeśli taki już macie.

Przyjęłam taką zasadę, że jak dostanę wyróżnienie najpierw umieszczam je na górze po lewej stronie mojego bloga. Potem przenoszę niżej. Wyróżnienia są bardzo ważne dla mnie natomiast mniej ważne dla osób odwiedzających moją stronę więc zarówno wyróżnienia jak i info o Candy na Waszych blogach umieszczam na dole.

Ale teraz to co najważniejsze w dzisiejszym moim poście czyli kogo ja chcę wyróżnić.

Ulla6 - już dawno Ci zapowiedziałam, że zostaniesz przez mnie wyróżniona. Przepraszam, że z takim opóźnieniem realizuję ale lepiej późno...  :-)
Otóż Kobieto masz wielki talent w paluszkach, robisz pięknie wiele rzeczy z wełny, filcu ale ja wyróżniam Cię za LALECZKI OOAK, które kocham, a w Twoim wykonaniu są najładniejsze. Moją faworytką jest oczywiście Sarah . Jestem w niej totalnie zakochana.

ENID - M.D.N.S. :-) - Twoja skromność i chęć obdarowywania innych mnie powala. Ewelino, potrafisz robić prześliczne kartki, rzeczy z filcu: motylki (dla mnie pszczółki :-), chomiczki, myszki i inne takie ale ja wyróżniam Cię szczególnie za  MINI MISIE. Ty wiesz jaką ja jestem fanką Twoich miniaturowych misiów. Jestem również szczęśliwą posiadaczką jednego egzemplarza :-) i nie mogę się doczekać kiedy zaprezentuję go na moim blogu ale nastąpi to w odpowiednim czasie i odpowiednich okolicznościach... :-) Wyróżniam Cię również za KACZUSZKI :-) , które były inspiracją do powstania moich.

Raj Lal - chciałabym wyróżnić Cię głównie za PETRONELĘ zarówno przed odchudzaniem jak i po :-) Kilka kresek wykonanych Twoimi rękami utkwiło mi w pamięci i tam siedzi. Nie mogę się doczekać jej kolejnych wcieleń :-)

Mollik - czy filcujesz, czy szyjesz, czy pieczesz pożeram Twoje prace wzrokiem. Jesteś bardzo kreatywna i do tego świetnie udaje Ci się to wyrazić przy pomocy Twoich rąk oraz przeróżnych materiałów, a ja mogę cieszyć oczy, dzięki!  :-)

Ata - poznałam Twój blog niedawno i przy czytaniu już drugiego posta płakałam za śmiechu, naprawdę ("Człowiek demolka") . Zaczęłam płakać ze śmiechu przy słowach: "...usiłowałam się złapać CZEGOKOLWIEK! Ale NICKOLWIEK złapać się nie dało..." A jak zaczęłam czytać post o tym , że urodziłaś czworaczki to byłam poważnie zaskoczona, że nie było info w telewizji! :-) dopóki nie odczytałam do końca. A ten jeden z "czworaczków" co stoi przed drzwiami totalnie mnie rozbraja :-)
Piszesz niesamowicie, mamy podobne poczucie humoru. Fajnie, że Cię zalazłam.

Szycie jest piękne - chyba powinno być: Szycie jest pikne :-) bo jesteś z gór ale nie o tym chciałam. Ciebie Zuzia wyróżniam za pisanie niezwykłe o rzeczach zwykłych oraz za to, że kochasz szycie tak samo jak ja. Nasze wytwory są zupełnie inne ale pasja ta sama.

Almirani - choć twierdzisz, że nie potrafisz szyć to ja Ci mówię: "Potrafisz kochana, potrafisz..." Wyróżniam Cię za KUCYKA, dla mnie bomba.

anya.es - Aniu, choćbyś mi tłumaczyła jak i co mam robić i jeszcze czym to nigdy w życiu nie zrobię tak pięknych ażurowych PISANEK jak Ty. Wyróżnienie jest za te pisanki ale nie tylko... Wyróżniam Cię także ze śliczne kombinezoniki, sweterki, czapeczki jakie robisz dla OOAK laleczek. Strasznie mi się podobają.

Anioły Anielki - robisz piękne kwiaty z bibuły, w dodatku dzielisz sie informacją jak je robisz. Patrzę na nie i czuję jak pachną... Twoje kwiaty będę nie tylko podziwiać ale też postaram się je wykonać w miniaturze. Dzięki!

Sanka - Twoja  "Scenka leśna" to dzieło sztuki. Wymyśliłaś coś oryginalnego i jeszcze perfekcyjnie wykonałaś i za to należy Ci się wyróżnienie. Poza tym Twoje pierogi, warzywa, samochód czy mucha zrobione na szydełku to już artystyczne przegięcie :-) Gratuluję talentu.

Szczególne wyróżnienie posyłam Tobie Wanda. To Ty trzymasz kolejność w życiu Weroniki i Błażeja. Jesteś moją inspiracją. 
Dziękuję.


 Przepraszam, że nie zachowałam zasad pewnych wyróżnień. Wszystko przez to, że nie jestem systematyczna i nie przekazałam ich na bieżąco i teraz po prostu nie pamiętam.

Jestem pewna, że wymieniłam jeszcze nie wszystkie blogi, które chciałam wyróżnić, coś na pewno mi umknęło. Zrobię to następnym razem, obiecuję.

Jeśli zmęczyłyście się czytaniem  moich wypocin to na dole bloga jest fotel, odpocznijcie sobie ;-)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zapraszam za dwa dni na Candy.

koronka

14 komentarzy:

  1. Dziękuję serdecznie, to zaszczyt dla mnie być wyróżniona przez Ciebie i zanleźć się w tak zacnym gronie!!! :)
    Nie omieszkam się tu zjawić za te dwa dzionki... hęęę już mam chrapkę:) Pozdrowienia dla Ciebie i mojej ulubionej pary romansowej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, wzruszyłam się... DZIĘKUJĘ i jak tylko zreaniumuję mojego bloga, to na pewno od razu wyróznienie "przyjmę" i rozdam :)
    dla Ciebie też je mam :) już od dawna, no ale wiesz... jak blog przymarł, to i wyróżnień nie mam gdzie rozdawać :/


    BUZIAKI I DZIĘKUJĘ JESZCZE RAZ :* jestem zaszczycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo bardzo bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje obdarowanym i chociaz nie znam wszystkich to jestem pewna ze te osobki sobie na nie zasluzyly, zreszta trzeba chwalic, nagradzac i dopingowac bo to najlepsza psychoterapia na swiecie :) pozdrawiam Wszystkich cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko-przeceniasz moje zaangażowanie w Tildową parę-jestem nią bardzo zainteresowana to prawda-ale dzisiaj to Ty zasługujesz na słowa -dziękujemy, ze nas doceniasz i jeśli rzeczywiście pominęłaś kogoś w podziękowaniach to jednak przypomnij sobie jak najprędzej aby Osoby Ci "przychylne"nie czuły się urażone bo Osoby prowadzące blogi-pokazujące swoje prace -zasługują na uznanie- ja zawsze się zastanawiam ile mają par rąk i ile godzin ma Ich doba- no i oczywiście te t a l e n t y -te zdolności manualne i ta chęć dzielenia się wiedzą-powala mnie-Mam dla Nich ogromny szacunek-Moniko-przepraszam Cię za ten wpis w Twoim blogu /ale ja jestem tylko "oglądaczem"/ i nie zawsze mam możliwość -wyrażenia słów uznania dla Ich pracy-Darujesz mi ten wpis- ? Proszę - wybacz - Wanda

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Koronko, odebrać z Twoich rąk wyróżnienie jest wielkim zaszczytem. Dziękuję Ci bardzo z całego serca :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, nie wiem, co powiedzieć....dziękuję za te cudne słowa i za docenienie mojej dłubaninki, pozdrawiam serdecznie :))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. ...dziękuję serdecznie, jestem bardzo wzruszona!!! Pięknie być w kręgu, osób z Duszyczką...Pozdrawiam mlunio.papa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i kompletnie nie wiem co mam napisać, poza grzecznościowym - BARDZO CI DZIĘKUJĘ!!
    Po prostu mnie zamurowało Twoje uzasadnienie :-D
    Ja również się cieszę, że udało nam się jakoś "namierzyć" w tym wirtualnym świecie :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje prace są tak piękne, dopracowane i niecodzienne, że trudno się dziwić tyyyyyyyylu wyróżnieniom! :)) To już nie jest to, co my pozostali na swoich blogach pokazujemy, twoje prace to już Legenda, to Całość, to Historia. :)) Podziwiam niezmiernie, wyglądam ciągle nowych i zachwycam się, zupełnie serio! :)) Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Po takim komentarzu to ja już nie wiem co napisać, chyba się od razu biorę za robotę :-) Tak pięknie zostałam doceniona. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam po wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, wow, wow, uwielbiam ludzi pozytywnie zakręconych - jestem pod wrażeniem twoich prac, aranżacji i zdjęć - w ogóle wszystkiego. Życzę Ci jeszcze więcej wyróżnień bo Twój blog wyróżnia się od pozostałych reszta pozostaje w tyle, pozdrawiam Majka

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!