Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

piątek, 16 maja 2014

Heidi Ott

Kupiłam dwie nowe lale. Są to lale pasujące do domku, o którym pisałam, czyli w skali 1:12. Lalki zaprojektowała szwajcarka - Heidi OTT. Jej miniatury (projektuje nie tylko lalki) charakteryzują się niezwykłą dbałością o szczegóły, a co za tym idzie dość wysoką jakością jak na tą skalę. Dziś chciałabym zaprezentować jedną z jej lal. Heidi Ott sleeping baby - 5 cm!! lala. Myślałam, że pierwszy raz miałam okazję szyć dla tak maleńkiej lalki ale jednak nie. Na ostatnim zdjęciu jest ubrana w śpiochy i kaftan, które (jak się okazało), kiedyś szyłam dla innej lali.

Sukienka, czapeczka i smoczek są zrobione przez mnie.




A przyjechała do mnie taka:


A tu w śpiochach i kaftanie.


Innym razem pokażę drugą lalę Hedi Ott.

Serdecznie pozdrawiam

koronka

5 komentarzy:

  1. Que pequeñita y que bonita !!!!

    Saludos !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże stworzyć coś tak malutkiego to jest dopiero mistrzostwo. Gratuluję Moniu..jesteś wielka..pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Que monada, acabo de descubrir tu blog, !que maravilla!, me hago seguidora y te dejo la dirección de mi blog maitedecopart.blogspot.com.es
    !SALUDOS!

    OdpowiedzUsuń
  4. ponoć nie szata człowieka zdobi - ale jak widać - niunie maluśne jak najbardziej...

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!